افزايش فروش با 10 ترفند

افزايش فروش با 10 ترفند

افزايش فروش با 10 ترفند

افزايش فروش با 10 ترفند

افزايش فروش با 10 ترفند / امروزه اولين دغدغه افراد و شرکت ها، افزايش فروش مي باشد. در اين مقاله سعي داريم تا ترفند هاي فروش بيشتر و ترفندهاي جذب مشتري را با يکديگر مرور کنيم. اگر شما هم به فروش بيشتر علاقه مند هستيد، اين مقاله مي تواند مسير بازاريابي شما را هموار تر کند.

 

1. ارزيابي ابزار هاي تبليغاتي

ابزار هاي تبليغاتي در بازاريابي يک برگ برنده محسوب مي شود. شما بايد ابزار هاي تبليغاتي خود را مداوم مورد ارزيابي قرار دهيد. سعي کنيد ابزارهايي که نتيجه مثبتي براي شما ندارند را حذف کنيد و ابزار هاي جديد را هم امتحان کنيد. انتخاب هوشمندانه ابزارهاي تبليغاتي يکي از ترفند هاي فروش بيشتر محسوب مي شود.

 

2. بازارهاي جديد منتظر شما هستند!

رقباي شما هر روز در حال پيشرفت و افزايش فروش خود هستند. بنابراين به بازار فعلي خود قانع نشويد و به دنبال بازار هاي جديد باشيد. بازار ها و مشتريان جديد زيادي در اطراف شما است که با استفاده از ترفند هاي فروشندگي مي توانيد آن ها را به سمت خودتان جذب کنيد.

 

3. تيم فروش خود را آپديت کنيد!

اگر هدف تيم فروش شما افزايش فروش است، بايد هر هفته 2 جلسه با تيم فروش خود داشته باشيد. بازار دائما در حال تغيير است و بايد تيم فروش شما همسو با بازار باشد. براي عملي کردن اين موضوع بايد جلساتي بگذاريد و ترفند هاي فروشندگي را در بين تيم فروش خود تقويت نماييد.

 

4. مشتريان خود را بشناسيد!

شما تا زماني که شناختي از مشتريان خود نداشته باشيد، هيچ کدام از اين ترفند ها به فروش بيشتر شما کمکي نخواهد کرد. شما بايد ارتباطات خود را با مشتريان قوي تر کنيد تا بهتر نيازهايشان را درک کنيد. فروش بيشتر شما، بستگي به ميزان شناخت شما از مشتريان و علايق آن ها دارد.

فروش و بازاریابی
افزايش فروش با 10 ترفند

5. تغيير در شيوه تبليغات!

شيوه هاي تبليغاتي هر روز در حال تغيير مي باشند. شما بايد شيوه هاي جديد که همسو با محصول و کسب و کار شما هستند را ياد بگيريد و با بکارگيري اين شيوه ها، فروش بيشتر محصول يا خدمات خود را شاهد باشيد. در غير اين صورت، يک تبليغات بدون هدف و بدون برنامه، به يک شکست بزرگ منتهي مي شود.

 

6. هميشه بروز باشيد!

شما و تيم فروش شما بايد در تمامي زمينه هاي فروش، بازاريابي و تبليغات به روز باشيد. سعي کنيد تيم فروش خود را به ابزار هايي تجهيز کنيد که منتهي به فروش بيشتر مي شوند. ابزار هاي فروش، روش هايي هستند که مي توان به عنوان ترفندهاي جذب مشتري به آن ها نگاه کرد.

 

7. جايزه بدهيد!

تعيين جايزه و هديه براي مشتريان، يکي از ترفند هاي فروش بيشتر محسوب مي شود. تمام انسان ها به سمت جايزه و هديه جذب مي شوند. شما با اين کار انگيزه مشتريان را افزايش مي دهيد و در نهايت به فروش بيشتر محصول شما منتهي مي شود. اما توجه داشته باشيد که به هيچ وجه هديه و جايزه را جايگزين کيفيت نکنيد.

 

8. در دسترس باشيد!

اگر شما مدير هستيد، اين قسمت مخصوص شما است. سعي کنيد تمام مدت در دسترس باشيد. اگر شما هم به دنبال فروش بيشتر هستيد، بايد کاملا در دسترس باشيد و مشتريان از حضور شما اطمينان داشته باشند. يکي از ترفند هاي فروش بيشتر ، در دسترس بودن مدير مجموعه است. اين حس اطمينان را به مشتريان خود منتقل کنيد.

 

9. سريعتر و موثر تر باشيد!

يکي از ترفند هاي فروشندگي اين است که کار مشتري را درست سر زمان و سريع راه بيندازيد. در صورتي که زمان کار مشتري شما طولاني شود، مشتري دلسرد مي شود. اگر مي خواهيد از رقباي خود پيشي بگيريد، سعي کنيد سريعتر و موثر تر عمل نماييد تا به فروش بيشتر دست يابيد.

 

10. انتقال کاربر از اينستاگرام به سايت!

يکي از ترفند هاي جذب مشتري اين است که دائما با مشتريان قديمي خود به صورت تلفني و حضوري در ارتباط باشيد. سعي کنيد نظر آنها را جلب کنيد و در صورتي که کوچکترين نارضايتي در وجود آن ها حس کرديد، سعي در برطرف کردن آن داشته باشيد. اگر شما به دنبال فروش بيشتر هستيد، بايد با مشتريان قديمي خود صميمي باشيد.

 

* کلام پاياني

تمامي مطالبي که در مقاله ي ( افزايش فروش با 10 ترفند ) خوانديم، در مورد ترفند هاي فروش بيشتر و جذب مشتري بود. مطالب فوق مي تواند علاوه بر افزايش فروش ، مسير بازاريابي و فروش شما را هموار کنند. همچنين شما مي توانيد با مراجه به قسمت مقاله هاي بازاريابي و ديجيتال مارکتينگ ، مقالات بيشتري را مطالعه فرماييد.

www.forsatesabz.ir

لطفا برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید